Pitääkö kaikki brändätä

Visual Culture -sivuston artikkelissa Rebranding Fish esiteltiin sitä, kuinka kala on brändätty Sea-Kitteniksi.
On tutkittu, että ihmisillä herää epämiellyttäviä mielikuvia sanasta fish.
Että josko ne ihmiset antaisivat kaloille enemmän sympatiaa kun niille annettais nimi Sea-Kitten.

Eikö ihmisiä saa enää heräteltyä millään? Täytyykö asioiden nimiä alkaa muuttaa, että asioihin päästään käsiksi?
Olisikohan Peta voinut alkaa suojella kaloja muilla keinoinin?

Tutustu meripentuihin täällä.

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s