Pakkausmuotoilun uudet tuulet

Pakkausten suunnittelu on ottamassa uuden muodon. Erottuvuutta haetaan mitä erikoisimmilla ratkaisuilla. Uusin hittituote Ruotsissa on käsilaukunmuotoinen viinin hanapakkaus. Kekseliäisyys viehättää myös kuluttajia, sillä pakkauksen uudelleen muotoilu nosti tuotteen myyntiä 500 prosenttia. Kauas ollaan tultu suomalaisillekin tutusta pahvimäyräkoirasta.

http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Erikoinen+pakkaus+moninkertaisti+viinimerkin+myynnin+Ruotsissa/1135261973817

Uudenlaisista pakkausratkaisuista haetaan uutta vauhtia Suomessakin kovia kokeneeseen metsä- ja paperiteollisuuteen. Huomiota herättävällä pakkauksella voi myös olla suuri vaikutus tuotteen myyntiin, kuten viinipakkauskin osoittaa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s