Personointia printtimediaan

Viestinnän monipuolistuessa ja lisääntyessä kohderyhmän personointi tulee entistä tärkeämmäksi. Mitä enemmän vastaanottajasta tiedetään, sitä paremmin myös printtimedia voidaan personoida. Julkaisija-lehden numerossa 2/2011 on personointi havainnollistettu mainiosti. Kansikuvaan ja keskiaukeaman kuviin on upotettu taitavasti vastaanottajan nimet. Digipainon avula voi julkaisun jokainen sivu olla yksilöllinen. Kaikki sisältöelementit voivat olla vaihtuvaa tietoa. Tämä on toimiva keino lähestyä yksittäistä viestin vastaanottajaa.

Personointi ei ole vain viestinnän alan nouseva trendi, vaan yhä useampia tuotteita on mahdollisuus personoida vastaamaan omia tai asiakkaan mieltymyksiä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s